حضور قدرتمند آرتا مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ فارس حضور قدرتمند آرتا مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ فارس

مرداد ماه 94 یکی از بزرگترین رویداد های تکنولوژی، در شیراز برگزار شد. این رویداد که به طور کامل، با عنوان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شیراز شناخته شد، با ارائه ی دستاورد های شرکت هایی که حول محور تکنولوژی به حیات خود ادامه داده اند رونق بسیاری داشت. آرتا مارکتینگ نیز، همچون همیشه، با ارائه ی دستاورد های نوین خود، یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه وزین بود. آرتا مارکتینگ، در این نمایشگاه با خدمات گسترده و در راس آن، معرفی فروشگاه ساز اپلیکیشنی موبایلی لایو گالری، حضور پیدا کرد که به طور شگفت انگیزی با استقبال پر شور کاربران روبرو شود.

همانطور که به اطلاع رسید، یکی از مهم ترین دستاوردهای آرتا مارکتینگ در این نمایشگاه، نرم افزار فروشگاهی لایو گالری Live Gallery بود که در روزهای برگزاری نمایشگاه، مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار، به بخش،نرم افزار فروشگاه ساز لایو گالری مراجعه کنید.

همچنین در این نمایشگاه، کارشناسان مطرح در  آرتا مارکتینگ، توانستند با ارائه ی خدمات خود برای کسب و کار ها و کاربران دنیای تکنولوژي، با اشتیاق تمام به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دهند. 

کاربرانی که به این نمایشگاه و علی الخصوص غرفه ی آرتا مارکتینگ مراجعه نمودند، با خدمات بازاریابی اینترنتی، بازاریابی سیار یا موبایل مارکتینگ و ... به طور کامل آشنا شدند و با مراجعه به همکاران آرتا مارکتینگ طی جلساتی، سوالات خود را مطرح کرده و توسط این کارشناسان پاسخ کامل و جامع خود را دریافت نمودند.

طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه

از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه 

تصاویر مربوط به نمایشگاه

 

900

 

 

با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
اشتراک با دوستان

آرتـا مارکتینگ

اعجاز یک تحول ، تحقق یک رؤیا

به جمع مشترکان خبرنامه ی فعال ما بپیوندید

Just simple MailerLite form!

لطفا کمی صبر کنید...
به کانال رسمی آرتـا مارکتینگ در تلگرام بپیوندید!
کانال تلگرام آرتـا مارکتینگ